Nieuwsbriefcolumns voor TerZake

Teksten met een knipoog, gebaseerd op het nieuws en gepubliceerd in de nieuwsbrief van TerZake.

IJsvrij = reclamevrij
Unox leverde bijna een sterk staaltje Ambient Marketing. Ze stonden bijna in het middelpunt van de belangstelling met 500 vrijwilligers, 80.000 verse worsten en 25.000 liter snert.

Ontgooglen
Het internet biedt ondernemers veel kansen. Tegelijkertijd is het medium soms ook een bedreiging. Want een negatief zoekresultaat kan u nog lang achtervolgen.

LINDA. YOUP. MATTHIJS. DONALD?
Duck! Hij krijgt een eenmalige glossy over zijn ‘echte’ leven. Als we de mediamachine van Sanoma mogen geloven zit Donald al 75 jaar vast in de stripwereld.

Ongelukkig doelpunt
De voetbalfan en de automobilist in u gaan niet goed samen. Dat blijkt uit onderzoek van de universiteit van Leicester. Wie achter het stuur naar de wedstrijd luistert, trapt ongemerkt een balletje mee.

Brul zo hard als je Cannes
Toen de familie Obama een hondje kreeg was het wereldnieuws. Maar nu. Nu hebben ze een leeuw! Eerlijk gewonnen, op het 56e internationale Cannes Lion festival dat afgelopen weekend plaats vond.

Hoog Bezoek
TerZake was de afgelopen tijd natuurlijk bij de leukste evenementen. En dankzij onze rake campagnes, stonden we daar bepaald niet in ons eentje te kijken.

UT of flut?
De nieuwe huisstijl van de UT. Even veelbesproken als bekritiseerd. Misschien maakt al die publiciteit een deel van de torenhoge factuur van Studio Dumbar goed.

The Don
Don Corleone, Don Vito en Don Salvatore: aan de kant. Hier is Don Draper. Volgens lifestylesite Askmen.com de meest invloedrijke man ter wereld. Groter dan Barack Obama of Usain Bolt.